Documentarul releva lipsa de viitor social a practicilor din învăţământul actual, analizând critic tot ceea ce ar putea fi considerat relevant într-un nou sistem educaţional, care ar putea elibera întreg potenţialul uman.
Da detalii despre metodele care par să cultive aptitudinile sociale, tehnicile de dezvoltare a gândirii critice şi o mare diversitate de practici de consolidare a unui viitor pozitiv.
Alexander Sutherland Neill : Funcţia unii copil este de a-şi trăi propria viaţă şi nu viaţa pe care nişte părinţi stresaţi cred că ar trebui s-o trăiască. În mod evident, o şcoală care obligă copii activi să stea nemişcaţi într-o bancă, studiind, în majoritate, subiecte inutile, este o şcoală proastă. Este o şcoală bună numai pentru cei care cred într-o asemenea şcoală, pentru acei cetăţeni lipsiţi de creativitate care doresc numai copii docili, fără imaginaţie, care să se potrivească unei civilizaţii al cărei standard de succes este reprezentat numai de bani.
Vizionare Plăcută !
XXXXXXXXXXXXXXXX
Cu Lumină în Pace și Iubire !
Paul Marian PolMar
Vizionare Plăcută !
XXXXXXXXXXXXXXXX
Cu Lumină în Pace și Iubire !
Paul Marian PolMar