duminică, 3 martie 2019

C.H.O.M.P.S. (1979)


     Bun găsit prieteni ! Azi vă prezint și recomand spre vizionare un film drag mie, încă din copilărie, o comedie din 1979. Poate credeți că am luat-o razna ! Încă nu ! L-am găsit pe youtube într-o calitate video și traducere acceptabilă ... dar nesincronizată. Am făcut tot ce-a fost în puterile mele pentru adaptarea sincronizării la audio din film și am încercat să măresc și cât de puțin să îmbunătățesc calitatea video. Cu mijloacele ce dețin ... mă declar mulțumit de rezultatul general obținut. Este Mărțișorul 2019 pentru dvs. doamne, domnițe și ... chiar pentru toată lumea care dorește să vadă o comedie din anul 1979.


     Chomps, sau mai bine zis C.H.O.M.P.S.(Canine HOMe Protection System) este numele dat cățelului electronic, un prototip al unei firme de sisteme de protecție.
   Filmul are o acțiune interesantă, o comedie ce poate plăcea multora dintre dvs. Este un amestec de comedie, acțiune, ... și științifico-fantastic. 
  Dacă, atunci când am văzut prima oară acest film la cinematograf, mi s-a părut a fi o comedie grozavă și l-am revăzut de ... multe ori, astăzi în Martie 2019 ... la 40 de ani de la premiera acestui film, ceea ce îmi atrage atenția este Chomps, acest cățeluș drăgălaș și inofensiv în aparență, ce este capabil de multe surprize. Acest produs electronic mi se pare perfect realizabil, poate fi dotat cu toate calitățile și performanțele din film ... singurul pe care îl pun la îndoială (încă !!!) este acea lovitură de karate a cățelului prin care a reușit, în film, să facă un salt prin care a lovit o furgonetă din lateral și ... astfel reușește să o răstoarne și inmobilizeze. Restul acțiunilor sunt pur și simplu realizabile tehnic, părerea mea.
 

PS:   Mulțumesc pe această cale deținătorului canalului youtube Movie Romanian pentru publicarea lui, sursa mea AICI., de unde am luat și am făcut ce am putut pentru a îmbunătății calitatea acestui film .


 Vizionare Plăcută !

Link 1


Link 2

  
Link 3


Linkuri alternative: AICI 1AICI 2, AICI 3 și AICI 4

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !

  Cu Lumină în Pace și Iubire !
  Paul Marian PolMar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ȚINE MINTE:

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede! Cercetează, investighează și crede-te pe tine însuți.

Despre Publicitate :

Vă cer scuze pentru agresivitatea și conținutul publicității, în unele cazuri, dar este o practică generalizată în acoperirea cheltuielilor și generarea de venituri, ale hostingurilor video.


Linkuri căzute

- Wow ! ... , foarte multe linkuri video din anii 2013-2015 sunt căzute, vă cer scuze, ca rezolvare voi actualiza unele linkuri, puțin câte puțin, și voi actualiza restul postărilor importante în 2017-2018, rămâne de văzut ce-i mai convenabil pentru fiecare postare. Mulțumesc!
* Și continuă ... actualizarea linkurilor ... Nu știu cât durează ...
În funcție de timpul disponibil pentru aceasta ...

* Ultima actualizare linkuri căzute: 10.10.2019 *

*********************************************************************
* Proiectele Cunoașterea este Universală & Cunoaște și Conștientizează vor fi inaugurate în perioada 2018-2019. Acestea vor avea prioritate de atenție, energie și timp, pentru traducerile din engleză și spaniolă în română ce vor fi postate acolo. Fac ceea ce pot în armonie cu mine însumi. Mulțumesc pentru înțelegere. *
*********************************************************************