duminică, 28 iulie 2013

STEAUA LUI DAVID SAU MARELE SEXTIL => 29 IULIE 2013 : “ O AGHEASMA COSMICA”

astro_2gw_427_29_iulie.66931.12332

  
  In astrologie, Steaua lui David sau Marele sextil se formeaza destul de rar, aduce oportunitati sortite, facilitati de comunicare, se naste un rege, un mesia.
    Streaua lui David din 29 iulie 2013 este formata din planetele: Luna in Taur, Jupiter si Marte in Rac, Venus in Fecioara, Saturn in Scorpion, Pluto in Capricorn, Neptun in Pesti,  avem un amestec benefic al apei ( Racul, Scorpionul, Pesti) cu elementele de pamant ( Taur, Fecioara, Capricorn). Fiecare planeta face un aspect de sextil ( 60 grade) cu cealalta, trei aspecte de opozitie ( Luna in Taur in opozitie cu Saturn in Scorpion, Jupiter in conjunctie cu Marte in Rac in opozitie cu Pluto in Capricorn, Venus in Fecioara in opozitie cu Neptun in Pesti) si  sase trigoane-aspecte benefice de 120 grade( Luna in Taur in trigon cu Venus si cu Pluto in Capricorn; Jupiter in Rac in trigon cu Saturn in Scorpion si Neptun in Pesti; Venus in Fecioara in trigon cu Pluto in Capricorn, Saturn in Scorpion in trigon cu Neptun în Pești). 

MARILE TAINE ALE PAMÂNTULUI ROMÂNESC – VORTEXUL SACRU


În nord-vestul Ucrainei, aproape de graniţa cu România, se află al treilea punct principal al vortexului anahatei planetare. Este o zonă destul de puţin cunoscută acum din punct de vedere ezoteric, însă era mult mai cunoscută în antichitate. În viitor se vor descoperi mai multe vestigii religioase în zonă. Unul dintre punctele de convergenţă cu banda energetică a anahatei planetare este Muntele Hoverla, acesta fiind cel mai înalt munte din Ucraina (2061m). Vârful acestui masiv are o structură asemănătoare tetraetrului (piramidă triunghiula regulată). 
 Din punct de vedere topografic, se consideră că zona ar fi chiar centrul Europei (măsurători făcute de inginerii din vremea Imperiului Austro-Ungar, care au proiectat şoseaua Zseget-Rakhiv).
De-alungul istoriei, zona a fost disputată de mai multe puteri ale vremii (Polonia, Cehoslovacia, Austro-Ungaria). 

NOUA BIOLOGIE - Unde Mintea si Materia se intalnesc - Bruce Lipton

Prima parte a unui documentar de neuitat, care ne explică în termeni științifici că NU GENELE SUNT CELE CARE NE CONDIȚIONEAZĂ, ci MINTEA NOASTRĂ (CREDINȚELE, PREJUDECĂȚILE). Genele sunt doar niște efecte ale minții noastre ...


sâmbătă, 27 iulie 2013

Arsenie Boca - Cuvinte vii


 “Tu fa bine si asteapta raul. Binele ti-l va rasplati Dumnezeu. Daca oamenii, rudele ti-ar face bine, tie ce cruce ti-ar mai ramane? Deci roaga-te pentru cei ce te blesteama, fa bine celor ce-ti fac rau; celui ce-ti cere nedrept da-i tot ce-i trebuie lui din lacomie. Cu alte cuvinte, nu te impotrivi raului cand te asupreste cu nedreptate, ca sa nu calci legea iubirii de Dumnezeu si de oameni, indiferent cum sunt ei. Tu fii cum trebuie. Tu sa ai grija sa nu zici rau absolut nimanui, indiferent ce nedreptate ti-ar face pentru ca iertandu-le toate, asa urmezi lui Iisus, asa tii impotriva firii sau mai bine zis mai presus de fire legea lui Dumnezeu – a iubirii. Cu toti sunt fiii lui Dumnezeu, chiar daca ei tagaduiesc asta, iar tu trebuie sa stii ca si ei au un suflet de mantuit.”
(Arsenie Boca)

vineri, 26 iulie 2013

Toate războaiele sunt ale bancherilor


Desi in filmul tradus de astazi se sustine prin argumente, de necontestat, ideea ca toate razboaiele au fost sponsorizate, creditate, sustinute de banci, in interesul bancilor, noi stim ca in piramida puterii, bancile ocupa un nivel de mijloc.
Familia Rothschild este ca sa spunem asa in topul vizibil al conspiratiei, insa sa nu uitam ca ochiul atotcunoscator/ vazator care se afla in varful piramidei este separat de restul piramidei ( asta aratand ca ori nu este din aceasta lume, ori este deasupra acestei lumi, transcende aceasta lume fiind astfel invizibil). Multi spun ca iezuitii ar fi forta din varful piramidei, altii spun ca reptilienii Illuminati, altii ca Satana, altii ca Satana ar fi seful reptilienilor interdimensionali, asa numitii draconieni/draci care prin intermediul Vaticanului, a sionistilor din spita Rotschild si a fortei militare americane, a NATO vor sa stapaneasca tot pamantul, pentru ei fiind ca un joc de calculator, o lume virtuala, un joc de strategie la nivel cosmic, iar noi niste simple papusi de carpa, ce putem fi oricand posedate, preluate, hakerite, controlate de aceste forte, forte care se hranesc totodata din energia noastra vitala (un fel de Matrix dar mult mai intunecat si mai pervers decat cel din film, deoarece nu exista niciun refugiu, nu exista niciun Zion, nicio portita de scapare, ci doar o inchisoare perfecta pentru mintile noastre, singura evadare fiind descoperirea iluziei, redobandirea adevaratei noastre identitati si intoarcerea la SURSA divina de unde izvoraste totul). 
Noi ramanem momentan, la credinta ca sursa raului este identificarea noastra permanenta cu sinele fals, limitat, egoul si trairea somnambulica a vietii in aceste corpuri/forme, intr-o continua uitare  de sine, a adevaratei noastre identitati spirituale, divine. Traind astfel esti victima sigura, fiind manat de mintea instinctuala, de fuga dupa placeri, de evitarea durerilor, de frica de moarte si alte frici pe care un om cu adevarat trezit nu le-ar mai avea ... 
De curand am descoperit cu surprindere un text interesant scris de Carlos Castaneda in 1998 intr-una din cartiile lui, pe care simtim sa-l impartasim cu dvs. (unii spun ca e vorba de Latura activa a infinitatii, dar noi nu am gasit acest text acolo - daca ne poate spune cineva de unde vine acest text, am fi recunoscatori - textul e preluat din cartea lui David Icke „Copii Matricei”) :
„- Avem un duşman care a venit din adâncurile cosmosului şi a preluat controlul vieţilor noastre. Fiinţele umane sunt prizonierii săi. Acest duşman este domnul şi stăpânul nostru. Ne-a făcut docili, neajutoraţi. Dacă protestăm, el ne suprimă protestul. Dacă vrem să acţionăm independent, ne cere să nu facem asta… M-am învârtit în jurul cozii tot timpul, insinuând că ceva ne ţine prizonieri. într-adevăr suntem prizonieri!
Acesta este un fapt energic pentru vrăjitorii din vechiul Mexic… Ei ne domină, deoarece suntem hrana lor şi ne storc fără milă. Aşa cum creştem pui în coteţe, aceşti prădători ne cresc în coteţe umane. De aceea, hrana lor le este mereu disponibilă.
- Nu, nu, nu, nu, răspunse Carlos. Este absurd, don Juan. Ceea ce spui este monstruos. Pur şi simplu nu poate fi adevărat, nici pentru vrăjitori, nici pentru oamenii obişnuiţi sau pentru altcineva.
- De ce nu? întrebă calm don Juan. De ce nu? Deoarece te scoate din minţi? încă nu ai auzit tot. Vreau să fac apel la mintea ta analitică. Gândeşte-te puţin şi spune-mi cum ai explica tu contradicţiile dintre inteligenţa unui inginer şi prostia sistemelor sale de credinţă sau prostia comportamentului său contradictoriu. Vrăjitorii cred că aceste fiinţe care ne-au acaparat planeta ne-au dat sistemele de credinţă, ideea noastră despre bine şi rău, morala noastră socială. Ei sunt cei care regizează speranţele, aşteptările şi visele noastre de succes sau eşec. Ei ne-au dat invidia, lăcomia şi laşitatea. Tot ei ne-au dat complacerea, rutina şi mania ego-ului.
- Dar cum pot face asta, don Juan? întrebă Carlos, oarecum înfuriat de ceea ce auzea. Ne şoptesc toate astea în timp ce dormim? – Nu, nu aşa. Asta e o tâmpenie! spuse zâmbind don Juan. Ei sunt infinit mai eficienţi şi mai organizaţi. Pentru a ne menţine supuşi şi slabi, s-au angajat într-o manevră surprinzătoare, ca un bun strateg. O manevră teribilă din punctul de vedere al celor care o suportă. Ne-au dat mintea lor! Mă auzi?
Aceşti prădători ne-au dat mintea lor, care devine mintea noastră. Mintea lor este barocă, este contradictorie, ursuză, plină de teama de a fi descoperit din moment în moment. Ştiu că, deşi nu ai suferit vreodată de foame, există în tine teama de foame, care nu este altceva decât spaima acestor fiinţe că în orice moment manevra lor poate fi descoperită şi li se va refuza hrana. Prin minte, care, în fond, este mintea lor, ei injectează în vieţile fiinţelor umane ceea ce este convenabil pentru ei. Şi astfel îşi creează un grad de siguranţă ca tampon împotriva temerii lor.
[...] Vrăjitorii din vechiul Mexic nu prea se împăcau cu ideea momentului în care (aceşti prădători) îşi făceau apariţia pe Pământ. Ei credeau că omul trebuie să fi fost, la un moment dat, o fiinţă completă cu capacităţi intuitive extraordinare şi conştientă deosebită, care astăzi nu sunt decât însuşiri legendare. în timp toate aceste calităţi au dispărut, iar acum avem de-a face cu o fiinţă sedată. Ceea ce vreau să spun este că împotriva noastră nu avem un simplu duşman. Este foarte inteligent şi organizat, urmând un sistem metodic cu scopul de a ne face neputincioşi. Omul, al cărui destin este să fie o fiinţă magică, nu mai este aşa. Este doar o bucată oarecare de carne. [...] Nu mai sunt vise ale omului, ci vise ale unui animal care este crescut să devină o bucată de carne: banală, convenţională, imbecilă.”
  Sursa : http://fymaaa.blogspot.com.es/2013

joi, 25 iulie 2013

Alfa și Omega (2010)

  Kate şi Humphrey sunt doi lupi care nu au absolut nimic în comun. Kate este Alpha – pentru ea disciplina, datoria şi responsabilităţile sunt literă de lege, în timp ce Humphrey, lupul Omega, trăieşte numai pentru prieteni şi distracţie. În lumea lor, cei doi nu au voie să fie împreună niciodată, nici măcar ca amici.
Fiică a conducătorului Alpha al haitei de est, Kate este promisă lui Garth, fiul Alpha al clanului din est. Nefiind vorba de dragoste, căsătoria lor este aranjată pentru a asigura pacea între cele două clanuri. Dar, fără voia lor, Kate şi Humphrey sunt luaţi din rezervaţia lor din Jasper Park (Canada) şi mutaţi undeva în Idaho. Disperată să se întoarcă acasă în timp util, pentru a se căsători cu Garth şi a evita războiul, Kate începe o adevărată aventură alături de Humphrey. Luptându-se cu distanţa mare şi cu multe creaturi potrivnice, în calea celor doi lupi apare un nou obstacol: fără să-şi dea seama, ei se îndrăgostesc.

Video ridicat pe Server a fost șters, îl voi repune curând pe un alt Server !

Frumușica (1990)



 Frumușica ( Pretty woman, 1990) este o comedie romantică devenită un simbol al poveștilor de dragoste cinematografice. Edward Lewis, un bărbat bogat care nu-și mai poate dori nimic de la viață, întâlnește întâmplător o femeie de moravuri ușoare, de care se îndrăgostește.
    Tânăra învață alături de el cum să se îmbrace, cum să mănânce elegant şi cât de frumoasă este muzica de operă. Dar va dura acest incredibil vis de Cenușăreasă?

Video ridicat pe Server a fost șters, îl voi repune curând pe un alt Server ! 

 Cu Lumină în Pace și Iubire ! 

miercuri, 24 iulie 2013

Pace, Dragoste si Neintelegeri (2012)

Poster Peace, Love, & Misunderstanding 

   O avocata din New York isi ia cele doua fiice la ferma mamei sale intr-o vacanta de familie. Ce trebuia sa fie un weekend de relaxare se transforma repede intr-o aventura de vara din care nu lipsesc dragostea, muzica, secretele de familie si autocunoasterea.

Click (2006) RO

Poster Click 
Michael Newman (Adam Sandler) este căsătorit cu frumoasa Donna (Kate Beckinsale) şi are cu ea doi copii extraordinari, Ben (Joseph Castanon) şi Samantha (Tatum McCann). Dar el nu reuşeşte să-i vadă des deoarece lucrează foarte mult la firma sa de arhitectură cu speranţa deşartă că şeful lui nerecunoscător (David Hasselhoff) îi va recunoaşte într-o zi contribuţia nepreţuită şi îl va face partener.

Odată ce va ajunge pe un drum mai uşor, el va fi capabil să-şi îndrepte atenţia către soţia şi copiii săi. Cel puţin acesta este lucrul pe care el şi-l spune lui însuşi.
După ce a stat o noapte întreagă la serviciu, un Michael obosit devine frustrat deoarece nu-şi poate da seama care dintre telecomenzi va porni televizorul. Michael porneşte în căutarea unui dispozitiv universal, cu care să opereze tot echipamentul său electronic. Ajunge în camera din spate a magazinului Bed, Bath & Beyond, unde un angajat excentric, Morty (Christopher Walken) îi oferă un gadget experimental unicat şi garantat că-i va schimba viaţa. Morty nu glumea. Curând Michael este stăpânul domeniului său, pornind fiecare aparat cu numai o apăsare de buton.

luni, 22 iulie 2013

Îmblânzitorul de cai (1998)

Partea intai
Get Adobe Flash player
Partea 2ª
Get Adobe Flash player

     Doua adolescente - Grace si Judith – pleaca la plimbare calare. Un accident stupid duce la moartea uneia dintre fete. Grace si calul Pilgrim, desi raniti, scapa. Este un moment dificil pentru parintii fetei, care nu stiu cum sa-si ajute fiica, traumatizata si inspaimantata. Convinsa ca recuperarea fetei depinde de starea calului, mama decide sa plece impreuna cu ea si Pilgrim intr-un tinut indepartat din Montana, unde exista un imblanzitor de cai, sperand ca rabdarea si intelepciunea acestuia ii vor fi de folos fiicei sale. Cele doua vor trai o experienta unica intr-un loc vrajit, unde vor cunoaste oameni minunati. Printre acestia, misterios si cuceritor in egala masura, Tom Booker – imblanzitorul – este un om deosebit, greu de uitat.

Inimă de dragon (1996) Dragonheart RO

Get Adobe Flash player
Un amestec de aventura, romantism, umor si efecte speciale spectaculoase, Inima de dragon este povestea incredibila a legaturii dintre un om de onoare si o creatura legendara - ultimul dragon.
Regizat de Rob Cohen, filmul aduce in centrul atentiei legatura mai putin obisnuita care se naste intre Bowen (Dennis Quaid), un barbat remarcabil, pe vremuri un luptator neinfricat si o creatura de nici mai mult nici mai putin 18 picioare inaltime si 43 de picioare lungime, un dragon pe nume Draco (Sean Connery), ultimul din specia sa care i se va alatura lui Brown in lupta pentru eliberarea tarii de sub tiranica stapanire a lui Einon (David Thewlis).
Povestea a inceput cu mult timp in urma, cand un print de numai 14 ani (Lee Oakes) a vazut cum tatal sau a fost ucis cu violenta pe campul de lupta. Un copil tenace, printul Einon va invata cu repeziciune de la Bowen tot ceea ce este necesar pentru a manui sabia si a se apara ca nimeni altul. Bowen este un luptator nobil, dedicat trup si suflet idealurilor celor mai inalte inscrise in asa-numitul Cod Vechi al onoarei. Numai ca intr-o buna zi, cu toate eforturile lui Bowen de a-l proteja pe campul de lupta, Einon este grav ranit. Cuprinsa de disperare, mama lui Einon, regina Aislinn (Julie Christie) nu poate privi nepasatoare cum Einon sta sa moara in bratele lui Bowen si cere ajutor supranatural invocand puterea magica a dragonilor care, potrivit unor vechi religii celtice ar putea sa-i salveze fiul de la moarte. In schimbul promisiunii ferme de a pune capat o data pentru totdeauna tiraniei dragonul invocat ii cedeaza lui Einon jumatate din viata sa si ii vindeca ranile.
Einon se insanatoseste, dar pe zi ce trece devine mai despotic decat fusese vreodata tatal sau. Dupa doisprezece ani de la acest eveniment, timp in care a cercetat totul despre dragoni, Bowen se hotaraste sa reintre in randurile gruparii Vechiul Cod si sa reinvie valorile morale candva atat de apreciate.
Alaturi de unicul dragon ramas in viata, Bowen va porni lupta pentru cucerirea libertatii la care semenii sai viseaza atat de mult. Pretul victoriei este insa mare, caci Draco este chiar dragonul care i-a dat jumatate de inima regelui, si viata sa este strans legata de a acestuia.
Dragonheart este un film de actiune plin de umor si efecte speciale. Regia i se datoreaza lui Rob Cohen, cel care s-a facut cunoscut cu Dragon: The Bruce Lee Story, iar efectele speciale sunt semnate de aceeasi echipa (castigatoare de Oscaruri) a Industrial Light & Magic care a realizat celebrii dinozauri din Jurrasic Park.
Ideea de a da dragonului Draco vocea lui Sean Connery precum si aceea de a face ca fizionomia lui sa fie asemanatoare celebrului actor s-a dovedit a fi una extrem de inspirata. Draco este primul personaj in intregime generat de computer intr-un film cu personaje reale. Costul filmului, de aproape 60 de milioane de dolari s-a datorat mai mult efectelor speciale, acestea fiind facute de expertii care lucreaza sub indrumarea lui George Lucas, ILM (de la Jurassic Park la ultimul Star Wars, cei mai buni specialisti din domeniu).

duminică, 21 iulie 2013

Fantoma mea iubita (1990) Ghost RO

      Gândiți-vă la cea mai emoționantă poveste de dragoste. Mai ganditi-va si la cea mai sclipitoare comedie, la cea mai uimitoare poveste supranaturala si la cel mai tensionat thriller de mister. V-au venit in minte patru filme diferite. Sau va numarati printre milioanele de oameni si critici care au descoperit ca filmul numarul 1 al anului 1990 este Fantoma mea iubita


   Veți fi surprinși, incantati si veti incepe sa credeti. Patrick Swayze este o fantoma care face echipa cu un medium (Whoopi Goldberg, distinsa cu Premiul Oscar) pentru a afla adevarul care se ascunde in spatele mortii lui si pentru a o salva pe iubita lui (Demi Moore) de a urma aceeasi soarta.

Familia CROOD (2013)

Get Adobe Flash player
Optiunea 2 : 
  
  Familia CROOD este comedie animată în 3D care urmăreşte prima familie modernă a lumii pe parcursul călătoriei lor de-a lungul vieţii. Atunci când peştera care le fusese casă este distrusă – împreună cu restul lumii lor – familia Crood este obligată să pornească în prima călătorie pe drumul (sau calea) familiei.  Zguduiţi de conflicte generaţionale şi întorsături seismice, Familia Croods descoperă o lume nouă incredibilă, plină de creaturi fantastice şi un viitor cum nici nu-şi imaginaseră vreodată.

     Dinamica familiei Croods, deşi se desfăşoară cu câteva milioane de ani în urmă, lasă impresia că ar putea veni din căminul nostru.  Ca majoritatea taţilor, tatăl de familie Grug (Nicolas Cage) este extrem de protector cu soţia şi cei trei copii ai săi. Vigilenţa sa excesivă a făcut ca familia sa legată de cavernă să fie în siguranţă, protejată şi….foarte plictisită. Jumătatea puternică şi supusă a lui Grug, Ugga (Catherine Keener) acceptă mentalitatea soţului ei conform căreia "frica este bună; schimbarea este ceva rău", la fel şi fiul lor, Thunk (Clark Duke), care este mulţumit cu situaţia staţionară.  Arţăgoasa soacră Gran (Cloris Leachman) nu se oboseşte niciodată să-l împungă (sau uneori să-l atace) pe Grug; iar copilul tare ca piatra Sandy poate fi cel mai feroce membru al familiei Crood.  

Dar să lăsăm un adolescent rebel (există oare şi alt fel de adolescenţi?) să înfrunte autoritatea părintească.   Grug este preocupat exclusiv de supravieţuire, dar Eep (Emma Stone) vrea să trăiască cu adevărat şi curiozitatea ei cu privire la lumea din afara peşterii lor intră în conflict cu regulile primitive ale tatălui ei.  (Chiar şi străina sfidătoare, Eep primeşte patul propriu pentru a dormi, în timp ce restul familiei Croods se urcă unul peste altul pentru a dormi în familie.)

Un eveniment dezastruos îi forţează pe membrii familiei Croods să se aventureze în locuri necunoscute şi să-şi regândească modul de viaţă. Pe drum, se întâlnesc cu Guy (Ryan Reynolds), ale cărui uluitoare – cum sunt focul...şi pantofii – îi zguduie pe membrii familiei Croods în moduri neaşteptate. Majoritatea membrilor familiei (în special Eep) sunt deschişi faţă de viziunea lui Guy a unui loc numit “mâine,” dar Grug vede în acesta cea mai mare calamitate: un adolescent fermecător de care el trebuie să o ‚protejeze’ pe Eep.  Familia Croods îşi dă în curând seama că dacă nu evoluează… sunt de domeniul trecutului.      
  Filmul îi are ca protagonişti pe Nicolas Cage (Grug), Ryan Reynolds (Guy), Emma Stone (Eep), Catherine Keener (Ugga), Clark Duke (Thunk) şi Cloris Leachman (Gran).
  Familia CROOD prezintă o epocă denumită Perioada Croodacius, care, spune DeMicco, “este cuprinsă între perioada Jurasică şi ‘Era Katzenzoică’– ce puţin conform arheologilor DreamWorks.” Este o lume de splendoare vizuală şi grandoare care prezintă nenumărate provocări pentru clanul nostru hărţuit. 

Cum să-ți antrenezi dragonul (Copilul din noi )




  Copilul din noi 

  Material preluat din  http://adinaamironesei.blogspot.ro/2013/06/copilul-din-noi.html

 






Oricărui om (de orice vârstă) îi place să fie alintat și să se alinte, să se comporte măcar câteodată ca un copil. Faptul că nu toți oamenii lasă să se vadă această parte a lor nu face fraza precedentă mai puțin adevărată. Această parte a noastră a fiecăruia este numită de obicei copilul din noi.

Până acum câțiva ani am ținut latura asta a mea bine ascunsă, numai pentru mine, neîndrăznind să o las la vedere. Sinceră să fiu nici eu cu mine însămi nu-mi permiteam să mă copilăresc deoarece nu prea îmi iubeam această parte fiind partea mea cea mai fragilă.



În urma unei frumoase discuții aseară, de aceea de la suflet la suflet, o prietenă îmi spunea că nu prea poate să se împace cu partea ei vulnerabilă deoarece i-a adus doar suferință. Mi-am amintit atunci de perioada mea de neacceptare și de deconectare care m-a ținut departe și pe mine de copilul interior.

Nu-i simplu să acceptăm acest fragment al nostru. Din simplul motiv că e partea noastră cea mai adâncă dar și cea mai rănită. Dar cred că lucrurile devin infinit mai ușoare dacă reușim să conștientizăm că acest copil interior din fiecare dintre noi conține spontaneitatea și creativitatea noastră și încă multe alte daruri de mare preț. Stând departe de el vom sta departe și de darurile lui. Construind ziduri în jurul lui încercând să-l protejăm de suferință, ne vom îndepărta în același timp din ce în ce mai mult de tot ceea ce acesta deține. Pentru fiecare lucru pe care îl facem în privința închiderii inocenței noastre facem simultan și un pas în dezavantajul nostru. Simetria universală își face și aici simțită prezența.



Indiferent de calea pe care o alegem în fiecare clipă e bine să fim conștienți de ambele laturi ale alegerii.



Și dacă tot ați citit aceste rânduri, m-am gândit să aduc și un cadou copilului din voi, un film (desen animat) pentru copii dar cu multe învățăminte și pentru oamenii "mari", film cu un titlu sugestiv "Cum să-ți antrenezi dragonul". Vă asigur că e pentru oameni "mari", nu doar pentru copii. Vizionare plăcută! 


 

Treaz, cu ochii larg deschiși [1998]

Get Adobe Flash player

 

Candoarea

 

Material preluat din  http://adinaamironesei.blogspot.com.es/2013/07/recomandare-film-treaz-cu-ochii-larg.html

 

Candoarea e un lucru despre care este greu să vorbești. Pentru că nu sunt destule cuvinte care să o poată descrie în totalitate. Pentru că e ceva ce poți doar să...trăiești. Și totuși, cum ar putea ști cineva că simte candoarea, pentru că eu cred că definiția ei este cu mult dincolo de dicționar.

Candoarea este o energie de "dincolo". Frecvența ei poate topi fără grade Celsius și cel mai dens lucru indiferent de structura lui microscopică. E acel ceva care te lasă fără cuvinte și fără dorința de a mai ieși din acea stare. De aceea eu cred că ea vine de "sus"...de foarte "sus", din cel mai în esență "acasă" al ființei noastre. Când simțim candoarea, efectul acesteia este mai mult decât terapeutic. Nimic nu o poate înlocui și nu poate atinge performațele ei tămăduitoare, nici un medicament și nici o terapie cunoscută.

         Candoarea e un tratament eficace în orice neliniște, în orice stare cotropită de griji și de drame. Ea oferă o stare spațiu-timp cu atâta pace încât ai putea rămâne acolo pentru totdeauna și nimic din toate celelalte nu te-ar mai atrage înapoi în lumea zbuciumată în care alegem să petrecem timpul acesta al vieții noastre.

Destul de mulți oameni nu-și dau voie să simtă candoarea de teama de a nu-și topi zidurile sufletești într-un mod definitiv. E prea vizibil că asta s-ar putea întâmpla. Cu toții o știm pentru că am aflat-o din ochii copiilor. Din ochii copiilor cărora nu le este teamă să simtă orice. Sau din ochii celor care aleg să sară fără parașută în astfel de stări. Da, cu toții o știm.

Dar suntem mai puțini cei care știm că fără a ne permite să simțim candoarea toate drumurile sunt blocate. Drumul spre pacea sufletească, drumul spre încredere, drumul spre autenticitate și acceptare și multe, multe alte drumuri. Dar mai presus de toate - drumul spre Noi insine, spre Esența noastră.

Cu speranța că am creat cât de cât o idee despre starea pe care o aduc filmele de mai jos, să începem cu primul. (Da, astăzi sunt două deoarece primul este posibil să-l fi văzut deja). Este vorba despre "Treaz, cu ochii larg deschiși" sau despre..."cum l-ai căuta pe Dumnezeu dacă ai avea 10 ani și ți-ai dori asta mai mult decât orice". Deși ar părea la prima vedere un film pentru copii nu e deloc doar pentru ei ci mai ales pentru oamenii maturi. Pentru oamenii care au uitat cum se simte candoarea, care au uitat gustul ei. Nu cred că este cazul să vă spun că merită revăzut, probabil știți deja. Motivele sunt cele de mai sus.

Sugerez să nu vă luați parașuta pentru protecția de emoții. Ssshhh...o să vă spun un "secret": eu cred că felul în care suntem capabili să simțim emoțiile și miracolul pe care acestea îl reprezintă sunt lucrurile care ne fac cel puțin "interesanți" pentru celelalte specii/rase din afara sferei numite Pământ. Dar asta să rămână între noi...:)

Asasin în viitor (2012) Looper RO

Get Adobe Flash player
    Actiunea filmului e plasata intr-un viitor unde a fost inventata calatoria in timp, dar este ilegala si disponibila numai la negru. Cand mafia vrea sa scape de un individ, il trimite 30 de ani in trecut unde un criminal, Joe – the looper – il asteapta si-l lichideaza. Joe se imbogateste rapid de pe urma acestei meserii murdare, dar se gaseste in dificultate cand din viitor este trimisa chiar varianta imbatranita a lui insusi.

Între două lumi (2012)


      Adam este un tip aparent obişnuit, într-un univers cu totul special. Are o existenţă modestă, trăind de pe o zi pe alta, dar firea sa romantică îl face să se agaţe de amintirea unei fete pe care a iubit-o la un moment dat, pe nume Eden. Fata provenea dintr-o altă lume, o lume inversată, cu gravitaţie proprie, fix deasupra celei pe care o cunoaştem, dar de neatins. Flirtul lor inocent din copilărie s-a transformat într-o iubire imposibilă, însă când Adam o zăreşte pe Eden la televizor, nimic nu îl va putea opri să o găsească şi să o recucerească. Nici măcar legile sau ştiinţa!
   Descoperă povestea a doi îndrăgostiţi din lumi paralele, dar foarte similiare, care încearcă să se regăsească şi să depăşească orice obstacole pentru a fi împreună. O poveste de dragoste asemănătoare celei trăite de Romeo şi Julieta, într-un  concept nou şi un decor extraordinar, cu efecte vizuale de excepţie şi un punct de vedere diferit, dar la fel de emoţionant, al unei iubiri imposibile.

Deja Vu (2006)

Get Adobe Flash player
      Fiecaruia dintre noi i s-a intamplat macar o data sa traiasca senzatia ca un om pe care nu l-a intalnit niciodata inainte ii este extrem de familiar, asa cum locuri niciodata descoperite sunt atat de cunoscute, incat stii fiecare detaliu despre ele. Ce s-ar intampla daca toate aceste emotii ciudate ar fi de fapt atentionari venite din trecut sau indicii despre un viitor neintamplat inca? Agentul ATF Doug Carlin este insarcinat sa investigheze o crima ingrozitoare.

Unicul (2001)

Get Adobe Flash player
Universul în care trăim nu este singurul. Există o multitudine de universuri, iar ele la un loc formează Multiversul. Acest lucru îl va afla şi poliţistul Gabriel, care este ţinta unui criminal care îi seamănă. Asasinul, Yulaw, este de fapt replica lui Gabriel, dar dintr-un univers paralel. Yulaw şi-a eliminat toate replicile din celelalte universuri crescându-i astfel puterile. Un singur om îi mai stă în cale – Gabriel. Asasinându-l pe el, Yulaw ar deveni Unicul.

Codul Sursa (2011) – Transfer de identitate

Get Adobe Flash player
    Căpitanul Colter Stevens (Jake Gyllenhaal) se trezeşte în corpul unui necunoscut, într-un tren spre Chicago, fără a şti cine este, cum a ajuns acolo sau de ce. Astfel, descoperă că face parte dintr-o operaţiune specială cu scopul de a opri un atac terorist în urma căruia un tren a fost aruncat în aer. Iar misiunea cu totul neobişnuită, este de fapt un experiment guvernamental numit Codul Sursă, un program care îi permite lui Colter să preia identitatea unui alt individ, în ultimele minute ale vieţii acestuia.
     Confruntându-se cu o a doua ameninţare, cu mult mai periculoasă, care s-ar putea solda cu moartea a milioane de locuitori ai oraşului Chicago, Colter retrăieşte explozia trenului iar şi iar. De fiecare dată încearcă să adune mai multe indicii prin care să se apropie de personajul diabolic din spatele atentatului, pentru a-l prinde şi a preveni un nou atac. 
     Un film plin de tensiune şi răsturnări neaşteptate de situaţie, Transfer de identitate este un action thriller inteligent.

Ziua Cârtiţei (1993)

Get Adobe Flash player
Când timpul se joacă şi te ţine captiv într-o buclă temporală de 24 de ore trebuie să ai suficient umor ca să supravieţuieşti. Din fericire Bill Murray are destul şi rolul său din Groundhog day este probabil cel mai bun al carierei sale. Cu mult sarcasm, cu o inteligenţa răutăcioasă, Bill Murray îl interpretează pe Phill Connors, un meteorolog egocentrist care trebuie să facă un reportaj despre Ziua Cârtiţei, una din cele mai iubite sărbători americane ale începutului de an. Sătul de acelaşi eveniment copilăresc şi într-un fel stupid, Phill abia aşteaptă să scape dintr-un orăşel mic şi plictisitor.
Până la marele eveniment, când o cârtiţă este scoasă din bârlog şi întrebată dacă-şi vede umbra pentru a se stabili câte săptămâni de iarnă mai urmează, Phill intră în contact cu câţiva localnici. Fiecare îl enervează prin optimism, prin fericire, printr-o automulţumire imposibil de înţeles de un orăşean important ca el. Ajuns la locul evenimentului, meteorologul de serviciu îşi varsă sarcasmul pe cameramanul său şi pe producătoarea Rita(Andie McDowell), iar apoi îşi face treaba în silă. Dornic să scape din Punxsutawney, Phill se grăbeşte, dar vremea îl şine prizonier în acest mic iad vesel. Noaptea şfeşnic bun nu-i aduce libertatea ci îl prinde în bucla temporală. În loc de 3 februarie, Phill se trezeşte captiv tot în ziua cârtiţei şi un joc plin de umor începe.
La început se instalează confuzia, îndoiala, o posibilă boală, dar în scurt timp totul devine clar. Ziua Cârtiţei se repetă la nesfârşit şi singurul care realizează acest lucru este Phill. Umorul, se instalează confortabil când acest şoricel de experiment profită de această putere temporală. Informaţia şi memoria devin arme de nădejdie şi cu ajutorul acestora, Phill se distrează pe cinste. După momentele plăcute, apatia şi depresia se instalează treptat mai ales că singura Rita e singura pe care nu o poate cuceri. Sătul de captivitatea temporală, prizonierul încearcă să evadeze. Moartea accidentală sau sinuciderile violente nu-l ajută, aşa că o nouă preocupare e necesară pentru a evita nebunia.

groundhog day 640 thumb 640xauto 17639 300x168 Groundhog Day
 
Nu ştim exact de câte ori se repetă ziua, dar în mod cert numărul depășește câteva sute. În tot acest timp berechet, Phill învaţă lucruri noi, se schimbă, devine un erou, o persoană capabilă să facă lucruri surprinzătoare, un mic zeu. Finalul e ca într-un basm. Toate personajele se adună să-l cinstească pe cel care într-o singură zi a fost medic, student meritoriu, consilier.
Într-o astfel de comedie actorul face toţi bani şi aici Bill Murray este genial. Sarcasmul, mimica feţei, gesturile, ironia din voce, totul este potrivit perfect pentru fiecare scenă. Timp de 100 de minute Murray conduce filmul de la un capăt la altul şi te convinge mai ales prin ușurința cu care redă diferite stări emoţionale. El e prizonier într-un fel de purgatoriu, dar aici ştie cum să devină zeu. Nimeni nu-l opreşte pentru că nimic ireversibil nu i se poate întâmpla.
Groundhog day e una dintre cele mai bune comedii ale anilor 90 şi cu siguranță e un film care te binedispuse. Are umor inteligent, sarcasm, răutate, frumuseţe şi romantism, astfel încât poate satisface orice pretenţie.

Undeva, Cândva (1980)

Get Adobe Flash player
    Anul 1972. Undeva într-o metropolă americană. Aflat la primul său mare succes, un tânăr dramaturg pe nume Richard Collier (Christopher Reeve) este abordat de o ciudată femeie în vârstă. Întoarce-te la mine este tot ce îi spune după ce se pierde în mulţime nu înainte de a-i dărui un ceas cu medalion care conţine fotografia unei femei devastator de frumoase.
   Opt ani mai târziu, în holul unui luxos hotel de pe o insulă exotică descoperă aceeaşi fotografie. Intrigat, Richard începe să facă săpături şi descoperă că este vorba despre poza unei actriţe care a avut o apariţie la hotel în anul 1912.

    Richard va dezvolta o obsesie în legătură cu această tulburătoare imagine. El va face o descoperire tulburătoare. Femeia care l-a abordat la teatru în acea seară a anului este chiar actriţa. În noaptea ce a urmat ea avea să-şi dea sufletul. Amintindu-şi vorbele acesteia, Christopher apelează la un savant nebun care crede că întoarcerea în timp este posibilă. După o şedinţă de hipnoză el va fi transportat în anul 1912. Aici el va trăi o incredibilă poveste de dragoste cu actriţa, pe numele ei Elise McKenna (Jane Seymour). Iubirii lor li se va împotrivi despoticul manager al actriţei, William Fawcett Robinson (Christopher Plummer) care vede în prezenţa dramaturgului o ameninţare.

Oriunde, Oricand (2008) Jumper RO

    Bazat pe romanul lui Steven Gould, “Jumper” urmărește povestea unui tânăr (Christensen) dintr-un cămin cu probleme care descopera ca are puterea de a se teleporta. 


  În căutarea omului care crede el că e responsabil pentru moartea mamei lui, puștiul atrage atenția Agenției Naționale pentru Securitate dar și altora cu aceeași putere. Mai târziu, acesta descoperă că darul său exista de secole bune și se găsește astfel prins într-un război ce durează de mii de ani între cei care se pot teleporta și cei care au jurat sa îi ucidă.

Spanglish (2004)

  Partea 1ª
Get Adobe Flash player
Partea a 2ª
Get Adobe Flash player
       John Clasky (Adam Sandler) este un tată devotat care datorită talentului de bucătar a putut asigura familiei sale (Tea Leoni, Cloris Leachman) o viaţă foarte bună, având o casă de vacanţă în Malibu şi o nouă menajeră care îşi taie respiraţia, Flor (Paz Vega). 
    Aceasta, împreună cu fiica sa au emigrat de curând din Mexic în L.A. în căutarea unei vieţi mai bune. Când se mută cu familia Clasky pe timpul verii, Flor trebuie să lupte pentru sufletul fiicei sale, deoarece descoperă că viaţa într-o nouă ţară poate fi periculoasă…mai ales atunci când eşti sub tutela unei familii americane înstărite şi excentrice!

 

Raport Special (2002) Minority Report RO

Get Adobe Flash player
Acțiunea filmului se desfășoară în Washington, D.C. și Arlington, Virginia în anul 2054. Filmul începe în timp ce Anderton (Tom Cruise) și echipa lui sunt pe cale de a aresta un suspect. În această secvența se relevă faptul că pre-cogii relatează doar data și timpul crimei, numele criminalului și cel al victimei. Toate celelalte date ale crimei, mai ales locația, pot fi stabilite numai după indiciile date de diversele imagini transmise în apropierea momentului întâmplării crimei. Imaginile sunt preluate de la pre-cogi și transferate apoi către un ecran de calculator, unde Anderton le manipulează într-un mod similar cu cel al unei interfețe de realitate virtuală pentru a determina cum se vor întâmpla sau se pot întâmpla crimele respective. Anderton este observat pe parcursul acestui proces de Danny Witwer (Colin Farrell), un agent al ministerului de justiție. Witwer este trimis să evalueze sistemul deoarece țara este pe cale de a vota daca programul Pre-Crimă se va extinde la nivel național.
Mai târziu în acea zi, Anderton ajunge în apartamentul său, unde vizionează niște filme de familie cu fiul lui de șase ani. Devine evident faptul că și-a pierdut fiul, iar el este divorțat. Dimineața următoare, Witwer este condus într-un tur în camera pre-cogilor. Aceștia sunt văzuți plutind într-o substanță translucentă, despre care un tehnician spune că ajută la intensificarea imaginilor transmise de pre-cogi. După tur, Anderton rămâne în urmă, iar pre-cog-ul Agatha se ridica din bazin. Aceasta îi atrage atenția lui Anderton către tavan, locul în care de asemenea se desfășoară imaginile din mintea pre-cogilor, care în acel moment difuza filmul crimei unei femei înecate de un mascat. Intrigat de o crimă pe care n-a mai văzut-o până acum, Anderton decide să înceapă investigațiile. El află că femeia, Anne Lively, a fost înecată de un anume John Doe (identificarea retinală nu a fost posibilă deoarece și-a înlocuit chirurgical ochii cu unii noi). Anderton descoperă că înregistrările celorlalți doi pre-cogi ale crimei se află în baza de date, dar cea a Agath-ei lipsește. Mai mult, și datele despre victimă sunt de negăsit. Anderton îi comunică informațiile lui Burgess (Von Sydow) care pare neîngrijorat.
Anderton se întoarce în birourile diviziei Pre-Crimă pentru a investiga un caz nou. O crimă este pe cale să se întâmple în 36 ore. Criminalul se dovedește a fi însuși Anderton, iar victima un om numit "Leo Crow". Crezând că i se pune la cale o înscenare din moment ce nu cunoaște victima, Anderton o ia la fugă. Reușește să scape de Witver și de o echipa de poliție într-o fabrică de mașini. La puțin timp după ce Anderton îl doboară pe Witver și evadează într-un automobil Lexus, ofițerul fugar caută refugiu în casa unei femei numite Iris Hineman, care a fost unul dintre pionierii pre-crimei. Hineman îi dezvăluie că pre-cogii au fost o descoperire accidentală. Ei sunt puținii copii supraviețuitori ai unor femei toxicomane aflate într-un program de reabilitare, ale căror visuri violente s-au dovedit a fi ecouri ale crimelor ce urmau să se întâmple. Hineman îi mai spune că pre-cogii nu sunt întotdeauna de acord în legătură cu opiniile lor despre viitor. Când se întâmplă aceasta, opinia diferită este ignorată. Așadar, singura speranță a lui Anderton de a-și dovedi nevinovăția este obținerea acelui "raport special" ascuns, de la care filmul își are titlul.
Deoarece nu mai poate călători prin oraș, întrucât identificările oculare sunt efectuate la tot pasul, Anderton vizitează un doctor dubios (jucat de Peter Stormare), care îi face un transplant de ochi. În timp ce doarme pentru a se recupera după operație, Anderton are un vis din care se află că fiul lui a fost răpit. Se trezește și descoperă că echipa pre-crimă verifică clădirea în care se află. Echipa trimite roboți minusculi în formă de păianjeni pentru a scana și identifica locatarii blocului respectiv. Anderton încearcă să se ascundă dar este în cele din urmă verificat. Operația se dovedește a fi un succes, iar Anderton nu mai este identificat cu numele lui adevărat. Apoi reușește să ajungă în birourile diviziei pre-crimă folosind ochii rămași în urma operației pentru a trece de filtrele de securitate. Intră în camera pre-cogilor și fuge cu Agatha, fără de care ceilalți doi pre-cogi nu pot funcționa. Apoi Anderton apelează la un hacker pentru a accesa versiunea Agath-ei despre crimă. Aceasta este identică cu cea a celorlalți doi clarvăzători.
Anderton merge apoi la hotelul unde este cazat Leo Crow dar nu îl găsește. În timp ce se uită prin camera lui, găsește o grămadă de fotografii cu copii, una dintre acestea fiind cu fiul său. Anderton ajunge brusc la concluzia că nu există un raport special pentru el, iar Leo Crow este cel care i-a răpit copilul. Anderton plănuise această crimă de mult timp, dorind să se răzbune pe cel care i-a luat copilul. Apoi, Crow ajunge in camera sa, iar Anderton îl atacă reușind să-l facă să-și recunoască fapta. În timp ce se petrec toate acestea, Agatha încearcă să-l convingă pe Anderton că nu trebuie să-l omoare pe Crow, spunându-i că are puterea de a alege. Anderton reușește să se stăpânească și nu-l omoară pe Crow. Timpul rămas pâna la crima prezisă expiră, dovedind că profețiile pre-cogilor nu sunt infailibile. În timp ce Anderton îl arestează pe Crow și îi citește drepturile, presupusul răpitor se destăinuie în fața lui Anderton spunând ca a fost pus să îl convingă pe ofițer să-l omoare, pentru a-și salva familia. Întreaga crimă a fost o înscenare. Apoi Crow îi ia arma lui Anderton și încearcă să se sinucidă. Anderton încearcă să-l oprească și să-i ia arma, dar Crow îi forțează mâna iar arma se descarcă în pieptul lui Crow, omorându-l. Anderton și Agatha părăsesc camera.
Witwer și echipa de poliție ajung la locul incidentului și încep investigațiile. Witwer observă fotografiile și devine sceptic în legătură cu ce s-a întâmplat, referindu-se la grămada de poze ca fiind o "orgie de probe" (prea credibil pentru a fi adevărat). Apoi se întâlnește cu Burgess pentru a-și discuta dubiile cu el. Îi arată previziunea cu Anne Lively în două versiuni: cea a Agathei și cea a celorlalți doi pre-cogi. Înregistrările au mici diferențe iar Witver realizează ce s-a întâmplat. Echipa de intervenție a prevenit prima crimă și a arestat suspectul. Imediat după aceea, alt om a venit și a înecat-o pe femeie în același mod ca și înainte. Iar din moment ce pre-cogii aveau adesea "ecouri" ale unor crime violente, tehnicienii au ignorat a doua previziune iar crima s-a consumat fără să știe nimeni. Witwer adaugă apoi că ucigașul trebuia sa fi fost cineva cu acces în baza de date a poliției, moment în care Burgess îl întrerupe și, realizând că Witwer a aflat adevărul, îl împușcă mortal. Pre-cogii nu au putut să prevadă crima deoarece Agatha lipsea.
Între timp, Anderton, încă urmărit, se ascunde în casa fostei sale soții Lara. În timp ce e acolo, își dă seama că motivul pentru care i s-a pus la care înscenarea a fost descoperirea uciderii lui Anne Lively. Se află că ea a fost mama Agathei, care după ce s-a recuperat și a fost externată din clinica de reabilitare, a vrut să își recupereze fiica. Poliția ajunge la fața locului și îl arestează pe Anderton. Mai târziu, Lara află că Burgess a omorât-o pe Anne Lively și îl eliberează pe Anderton din închisoare. În timp ce Burgess ține un discurs, Anderton îl confruntă și arată întregii audiențe filmul uciderii lui Anne Lively, în care se vede cum Burgess o ucide. Burgess ia un pistol și pornește în urmărirea lui Anderton. După ce îl găsește se sinucide cu arma, nevrând să fie judecat și încarcerat pentru uciderea lui Anne Lively.
În secvența finală, Anderton povestește că programul pre-crimă a fost închis. Toți presupușii criminali au fost eliberați necondiționat, deși au fost monitorizați pentru o lungă perioadă de timp după aceea. Pre-cogii au fost duși într-o locație secretă pentru a trăi în izolare. Filmul se termină arătându-i pe Anderton și Lara care s-au împăcat și au decis să-și ducă viața împreună mai departe.

Vanilla Sky (2001)

Get Adobe Flash player
Am iubit odată o femeie, copil fiind. I-am dat inima mea, dar ea îşi dorea sufletul meu.
Bob Dylan, Don’t Think Twice, It’s All Right (Nu te gândi a doua oară, e în regulă)
Alunecând cu uşurinţă prin viaţă, David Aames pare să aibă parte de o existenţă fermecătoare. Chipeş, bogat şi carismatic, tânărul jurnalist-antreprenor are cam tot ce vrea, dar totuşi i se pare că îi lipseşte ceva.
Într-o noapte, David o întâlneşte pe fata visurilor sale, dar o pierde datorită unei mici greşeli.
Ajuns pe neaşteptate într-o călătorie rapidă prin dragoste, romantism, comedie, suspiciune şi vis, David se trezeşte într-o căutare acerbă a propriului suflet şi descoperă latura preţioasa şi efemeră a iubirii adevărate.

Top Gun (1986)


    Când simţi nevoia de viteză, nu te poţi duce decât într-un singur loc: Top Gun, şcoala de elită a Marinei Americane cu cei mai buni piloţi din lume, şi filmul care a definit o nouă specie de blockbuster. În rolul care l-a transformat în cea mai mare vedetă a lumii, Tom Cruise este Maverick, pilotul care zboară din instinct, fără să respecte regulile, şi care trebuie să-şi înfrunte demonii pentru a reuşi într-o lume unde locul 2 nu există. Kelly McGillis joacă rolul instructorului civil care ajunge să aibă un interes mai mult decât profesional pentru pilotul rebel. Cu Anthony Edwars în rolul ofiţerului “Goose” de la radar şi Val Kilmer în rolul rivalului lui Cruise, “Iceman”.
       Filmat la Fightertown, SUA, adevărata şcoală Top Gun, folosind avioane de vânătoare F-14 Tomcat şi piloţi adevăraţi pentru filmarea celor mai palpitante scene aeriene, Top Gun e un film plin de adrenalină, pe care nu-l veţi uita. Lupte spectaculoase în aer, romantism fierbinte la sol, personaje pline de viaţă şi o coloană sonoră cu succese ale anilor ’80 care vă vor tăia respiraţia, Top Gun e unul dintre cele mai bune filme făcute vreodată.

sâmbătă, 20 iulie 2013

Oblivion - Planeta uitata (2013)

Get Adobe Flash player
Locuitor al unui Pământ situat într-un viitor spectaculos, în care totul s-a schimbat radical, fără a mai păstra ceva din înfăţişarea de odinioară a acestuia, confruntarea unui om cu trecutul îl va conduce într-o călătorie a descoperirilor şi a redefinirii personale în vreme ce luptă din răsputeri să salveze de la pieire întreaga omenire.
Jack Harper (Cruise) este unul dintre ultimii reparatori de drone plasate pe Pământ. Parte a unui proiect de amploare al cărui scop este acela de a extrage resurse vitale de pe suprafaţa Terrei în urma unui război cu un inamic înfricoşător, The Scavangers, misiunea lui Jack este aproape de final.

Trăind şi patrulând sub minunatul cer aflat la mii de metri distanţă, modul său alert si plin de curaj în care îşi desfăşoară existenţa este dat peste cap în momentul în care salvează o frumoasă necunoscută dintr-o navă prăbuşită.